...want de HERE, uw God, stelt u op de proef om te weten, of gij de HERE, uw God, liefhebt met uw ganse hart en met uw ganse ziel. De HERE, uw God, zult gij volgen, Hem vrezen, zijn geboden houden en naar zijn stem luisteren: Hem zult gij dienen en aanhangen.
Deuteronomium 13b-4

maandag 26 september 2011

Een Pakket vol Liefde






EEN PAKKET VOL LIEFDE


Vrucht van de Geest
Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing.


Galaten 5: 22


De liefde zegt nooit tegen de liefde: de liefde kan niet van één kant komen.
De liefde zegt nooit tegen de vreugde: doe niet zo overdreven en stel je niet zo aan.
De liefde zegt nooit tegen de vrede: wie vrede wil bereidt zich voor op de oorlog.
De liefde zegt nooit tegen lankmoedigheid: je laat over je heen lopen.
De liefde zegt nooit tegen de vriendelijkheid: je moet ook eens aan jezelf denken.
De liefde zegt nooit tegen goedheid: al te goed is buurmans gek.
De liefde zegt nooit tegen de trouw: je kunt ook te goedgelovig zijn.
De liefde zegt nooit tegen de zachtmoedigheid: je bent veel te soft.
De liefde zegt nooit tegen de zelfbeheersing: je doet jezelf geweld aan.


De liefde maakt dat de liefde, de vreugde, de vrede, de lankmoedigheid, de vriendelijkheid, de goedheid, de trouw, de zachtmoedigheid en de zelfbeheersing eeuwig en oneindig zijn.


(¯`´¯) ..•*¨`* .•..•*¨`* .•..•*¨`* .•.•*¨`* .•..•*¨`* .•
´*.¸.LOVE


Jaag de liefde na en streef naar de gaven van de Geest vooral naar die van de profetie.


1 Korintiërs 14:1


Lief kind van Mij,


Veel mensen kiezen een specifiek doel voor hun leven. Het lijkt wel alsof ze ergens
op de kaart een stip zetten en dan die kant op gaan lopen. Ook al halen ze het nooit, dan nog besteden ze hun hele leven eraan om te proberen dat doel te bereiken.


Sommige mensen zijn zich er niet eens van bewust dat ze een doel najagen, maar ze hebben het wel hoor! Een punt op de kaart is bijvoorbeeld 'rijk', 'populair', 'intelligent' of misschien wel 'rebel' of 'clown van de klas'. En dan zal alles wat ze doen gefocust zijn op dat doel.


Oké, nu wil Ik dat je een ander punt op de kaart van je leven zet en dat is 'liefde'.
Zorg dat je die kant oploopt en ga ervoor alsof je leven er vanaf hangt - en dat is
ook zo! Houd van de mensen in je leven en houd van Mij. Daarom ben ik hier.
Liefde is een doel dat de moeite waard is om voor te gaan. Ga voor de liefde!


(¯`´¯) ..•*¨`* .•..•*¨`* .•..•*¨`* .•.•*¨`* .•..•*¨`* .•
´*.¸.LOVE




Dit gedicht is voor jou.


De liefde in mijn hart, bestaat uit dankbaarheid, het is heel apart. 
Van die liefde heb ik nooit spijt, 
deze liefde doet nooit pijn, het verrijkt mijn leven. 


Deze liefde zal altijd bij mij zijn, en helpt mij te vergeven. 
Deze liefde is uniek, het zal mijn hart nooit breken, 
deze liefde maakt mij nooit ziek, en bestaat niet uit rare streken. 


Het is een liefde die niks kost, en is ook nooit leeg of droog, 
Het is liefde die dingen oplost, en komt van heel hoog. 
Ook al heb ik het niet in de gaten, het is liefde van het Licht dat in mij leeft. 


Deze liefde zal mij nooit verlaten, het is GOD die het aan mij geeft.




(¯`´¯) ..•*¨`* .•..•*¨`* .•..•*¨`* .•.•*¨`* .•..•*¨`* .•
´*.¸.LOVE


Dit pakket van liefde is mij eens toegezonden ...
nu stuur ik het naar JOU


Ik wens U gods liefde en zegen toe,
liefs Silvia