...want de HERE, uw God, stelt u op de proef om te weten, of gij de HERE, uw God, liefhebt met uw ganse hart en met uw ganse ziel. De HERE, uw God, zult gij volgen, Hem vrezen, zijn geboden houden en naar zijn stem luisteren: Hem zult gij dienen en aanhangen.
Deuteronomium 13b-4

woensdag 15 juni 2011

Welkom op mijn webblog



Jesaja 58:11
De HEER zal je voortdurend leiden,
hij zal je verkwikken in dorre streken,
hij maakt je botten sterk en krachtig.
Je zult zijn als een goed bevloeide tuin,
als een bron waarvan het water nooit opdroogt.

Kolossenzen 2:7
Blijf in hem geworteld en gegrondvest, houd vast aan het geloof

Ik heb al veel geschreven, maar deze webblog besteed ik alleen met de dagen dat ik buiten wandel. Misschien is er ook een dag dat ik niet kan, maar ik wil proberen zoveel mogelijk hier te komen en mijn gedachtens te gaan delen. Ik bid dat god mij de wijsheid geeft om te schrijven, omdat ik wil geen dingen hier zetten die niet van belang zijn. Ik bid dat deze website ook een zegen mag zijn voor een ander. Het verlangen in mijn hart is altijd, dat anderen ook een persoonlijke liefdes relatie zullen hebben met Jezus. In alles wil ik mijn medemens/broeder of zuster in de Heer aan de voeten van Jezus brengen. Uit mijzelf heb ik niets. Ik bid dat Gods Geest mij zal helpen en wijsheid zal geven in wat ik hier zal schrijven.

Ik bid God voor vergeving voor al mijn tekortkomingen en zwakheden.
Dat Hij mij zal sterken en wijsheid zal geven in alles wat ik doe.
Alles wat ik doe is in de eerste plaats voor Mijn Heer en God, Koning Jezus.
Hem wil ik alle eer geven, omdat Hem alle eer, dankzegging en lofprijfprijs toekomt.

Ik dank God voor ieder persoon die hier langs komt.
En ik bid Gods zegen en genade over U.

De Here zegene en behoede u,
De Here doet zijn aangezicht over u lichten en zij u genadig.
De Here heffe zijn aangezicht over u en geve u vrede.

Wees gezegend in Jezus naam
AMEN