...want de HERE, uw God, stelt u op de proef om te weten, of gij de HERE, uw God, liefhebt met uw ganse hart en met uw ganse ziel. De HERE, uw God, zult gij volgen, Hem vrezen, zijn geboden houden en naar zijn stem luisteren: Hem zult gij dienen en aanhangen.
Deuteronomium 13b-4

zaterdag 25 juni 2011

De hoogste roeping van de vrouw



Deze dagen heeft het veel geregend,
daardoor kwam ik niet veel tot schrijven hier op deze blog.
Ik ben elke dag buiten, maar door het slechte weer ben ik korter buiten.

God weet altijd alle dingen en
God komt altijd met alles op de juiste tijd.

Ik was aan het surfen op internet
en zag een dagboek dat heet: Een vrouw naar Gods hart"
Het leesboek heb ik al,
maar het dagboek had ik nog niet.

Ik heb het via internet besteld en heb het vandaag per post binnen gekregen.




Vandaag is het
Zaterdag 25 juni 2011

Ik vond het heel toepasselijk toen ik een pagina opensloeg
en kwam bij dit hoofdstuk.

DE HOOGSTE ROEPING VAN DE VROUW

Ik ben bijzonder gezegend met een aantal oudere vrouwen in mijn leven. Maar ik was er niet van bewust hoe gezegend, totdat ik een brief ontving van een vrouw die niemand heeft om tegen op te zien. Niemand die haar onderwijst en die haar voorgaat in haar wandel met God. Niemand om haar aanmoedigen om Gods hoogste roeping te volgen. Dat is toch triest, vind je niet?

Ik hoop dat je je leven beschikbaar wilt stellen om een van die kostbare "oudere"vrouwen te worden in Gods dienst. Zo'n vrouw kun jij zijn voor iedere vrouw die op geestelijk gebied jonger is dan jij - of dat nu een jaar is, of tien of twintig. Het is Gods wijsheid bij te brengen en hen te bemoedigen. Het is een Gods hoogste roeping. Geef door wat goed is, wat voortreffelijk is. de vrouw die door jou wordt geleid, zal rijk gezegend zijn .... en jij ook!

VADER, GEEF ME HET VERTROUWEN EN DE VRIENDELIJKE OPMERKZAAMHEID DIE IK NODIG HEB OM UW NAAM UW LIEFDE EN WIJSHEID TE DELEN MET ANDERE VROUWEN. LAAT ME ZIEN HOE IK DAT KAN DOEN EN WAT IK MOET ZEGGEN.
AMEN