...want de HERE, uw God, stelt u op de proef om te weten, of gij de HERE, uw God, liefhebt met uw ganse hart en met uw ganse ziel. De HERE, uw God, zult gij volgen, Hem vrezen, zijn geboden houden en naar zijn stem luisteren: Hem zult gij dienen en aanhangen.
Deuteronomium 13b-4

zaterdag 20 augustus 2011

Wonderen gebeuren iedere dag ....



Eergisteren is mijn zoon vertrokken met het vliegtuig naar Singapore.
Hij zal daar 2 weken verblijven en daarna gaat hij voor 2 weken naar Indonesië.
Ik bid dat God hem zal helpen en deuren voor hem zal openen.
Ik bid dat zijn wensen en dromen Gods dromen en wensen mogen zijn.
Vader, alles wat Rico doet ... Ik bid dat het mag zijn naar uw wil.
Heer, U alleen bent bij machten om deuren te openen en te sluiten.
Als iemand een wonder kan doen ... Heer dan bent U dat zeker
Alles is mogelijk voor wie geloof
Daarom leg ik alles in uw handen.
AMEN



Sommige mensen geloven in wonderen
en sommige mensen niet

Ik geloof
wonderen gebeuren,
ze gebeuren iedere dag
Hoewel velen ervoor kiezen hun ogen te sluiten ... of zeggen het is toeval


Ik geloof niet in toeval ... of in willekeurige toeval
Ik geloof niet dat chaos regeert ... of dat het leven zich niet kan verbeteren

Ik weet dat God van mij houdt .... Hij heeft mij geschapen om te leven
Hij gaf mij het leven ... Hij plaats mij hier om liefde te geven
om gelukkig te zijn, te lachen en te geven

En in ruil beloofde Hij ... om elke dag bij mij te zijn
om te voorzien in alles wat ik nodig heb ... om te leven naar Zijn wil


Hij houdt van ons gelijkwaardig ... dit is wat Zijn Woord zegt
Bij Hem is geen aanzien des persoon ... ongeacht wat we doen of zeggen
Die met Hem wandelen op Zijn pad ... Hem volgen en gehoorzamen

Kostbaar, bijzonder en mooi geschapen
naar Zijn beeld zijn wij
Geschapen naar Zijn beeld ... vanaf het moment dat het leven begon
Zijn Geest leeft in ons ... Je bent een koning en een koningin
Verenigd voor altijd met de Vader ... De koning der Koningen, de Here der Heerscharen

Open je ogen en oren ... over denk Zijn Woord
Je bent geboren ... ter eer en glorie voor Hem
om Hem voor eeuwig te aanbidden

Hij wacht op een ieder van ons ...
op de dag van ons terugkeer naar ons Vaders huis

Daarom ...Geloof
wonderen gebeuren,
ze gebeuren iedere dag

En U die deze pagina bezoek ... en leest 
U bent een wonder ... JEZUS HOUDT VAN U






Psalm 139:1-3
HEER, u kent mij, u doorgrondt mij,
2 u weet het als ik zit of sta,
u doorziet van verre mijn gedachten.
3 Ga ik op weg of rust ik uit, u merkt het op,
met al mijn wegen bent u vertrouwd.


Matteüs 10:29-31
29 Wat kosten twee mussen? Zo goed als niets. Maar er valt er niet één dood neer als jullie Vader het niet wil. 30 Bij jullie zijn zelfs alle haren op je hoofd geteld. 31 Wees dus niet bang, jullie zijn meer waard dan een hele zwerm mussen.


Handelingen 17:28
28 Want in hem leven wij, bewegen wij en zijn wij. 
Of, zoals ook enkele van uw eigen dichters hebben gezegd: “Uit hem komen ook wij voort.”


Jeremia 1:4-5
4 De HEER richtte zich tot mij: 5 ‘Voordat ik je vormde in de moederschoot, had ik je al uitgekozen, voordat je de moederschoot verliet, had ik je al aan mij gewijd .....


Efeziërs 1:11-12
11 In hem heeft God, die alles naar zijn wil en besluit tot stand brengt, ons de bestemming toebedeeld 12 om vanaf het begin onze hoop te vestigen op Christus, tot eer van Gods grootheid.


Psalmen 139:15-16
15 Toen ik in het verborgene gemaakt werd,
kunstig geweven in de schoot van de aarde,
was mijn wezen voor u geen geheim.
16 Uw ogen zagen mijn vormeloos begin,
alles werd in uw boekrol opgetekend,
aan de dagen van mijn bestaan ontbrak er niet één.


Handelingen 17:26
26 Uit één mens heeft hij de hele mensheid gemaakt, die hij over de hele aarde heeft verspreid; voor elk volk heeft hij een tijdperk vastgesteld en hij heeft de grenzen van hun woongebied bepaald.


1 Johannes 3:1
1 Bedenk toch hoe groot de liefde is die de Vader ons heeft geschonken! Wij worden kinderen van God genoemd, en dat zijn we ook. Dat de wereld ons niet kent, komt doordat de wereld hem niet kent.